Ewa:
Witam Was Kochani.
Piszę z lekkim opóźnieniem, zajęcia odbyliśmy już tydzień temu, ale już nadrabiam:-)
Na spotkaniu z labiryntami poszło nam całkiem łatwo, szybko i bez większych problemów. Duża część grupy ukończyła swoje gry przed końcem zajęć.
Rozpoczęliśmy od pobrania z bloga plansz potrzebnych do naszych gier. Przedstawiłam cel główny projektu, który jest przed nami. Nasz kotek musi pokonać labirynt. Ma to się odbywać przy użyciu strzałek na klawiaturze. Część skryptów potrzebnych do sterowania duszkiem uczniowie znali z pierwszego modułu, potrafili złożyć skrypty dla klawiszy. Przedyskutowaliśmy możliwości zablokowania duszka przy ścianach labiryntu. Pomysłów było sporo: miał wracać na początek, miał wydawać dźwięk, miał tracić punkty, miał pozostać na polu. W wersji podstawowej zdecydowaliśmy się na pozostawienie kotka na polu, na którym wykonał wcześniejszy krok. Jak już wspomniałam kilku uczestników spotkania stworzyło skrypty podstawowe w mgnieniu oka i zabrali się za urozmaicenia swoich gier. Dodawali dodatkowe poziomy. Sami kombinowali z przejściami na nowe plansze. Dokładali "punktomierze":-), myszki do zdobycia, duszki przeszkadzające, dźwięki. W rezultacie wyszło kilka ciekawych labiryntów, które możecie podziwiać w naszym studio: studioSP13
Tym razem szczególnie chciałabym Wam zaprezentować labirynt
Igora z klasy 6 - możecie zbierać po drodze myszki ale za wejście na ścianę wracasz na początek
Mam dla Was również zadanie.
Pomóżcie Dominikowi znaleźć błąd w jego skryptach aby duszek nie wchodził na ścianę:
Dzięki wszystkim za pomysły na poprawienie labiryntu Dominika:-) Już działa prawidłowo!
OdpowiedzUsuń