Ewa:
Jak dla mnie było rewelacyjnie! Zrezygnowało z mojej grupy kilka dziewcząt:-(, ale zostały 3 - Gratulacje dla upartych! Chłopcy z klas 6 i 4 ani myślą rezygnować:-). Zatem nadal mam 16 śmiałków.
Zaczęliśmy od rozgryzienia działania studia w wersji on-line. Po kilku moich nieudolnych próbach jednak się udało:-) Dziękuję za nieocenioną pomoc Bartka, który mnie i innych nauczył tej czynności:-)
Tak, nauczyciele też lubią uczyć się od uczniów:-)
Głównym naszym zadaniem podczas spotkania było dodawanie duszków, zmiana sceny, sterowanie kilkoma duszkami jednocześnie. Rezultatem podstawowym miała być gra, w której kotek goni mysz. Zaraz po poznaniu celu uczniowie mieli mnóstwo pomysłów na swoje duszki i scenerię. Pozwoliłam im na to. Zaczęliśmy od wspólnego stworzenia podstawowych skryptów metodą burzy mózgów. Proponowali, ja zapisywałam, sprawdzaliśmy, poprawiali błędy. Następnie chwycili za swoje myszki komputerowe i posypały się pomysły: rybki, duchy, kosmici, każdy musiał mieć coś innego. Nikt nie chciał powtarzać po innych. Uatrakcyjniali projekty różnościami: chmurki, dźwięki, czasomierze, różne kostiumy itp.
Kto skończył pomagał rozwiązywać niedociągnięcia innym. Ja chodziłam i podziwiałam:-)
Wy możecie również podziwiać w naszym studio:
A wy mistrzowie możecie również dodawać linki do waszych projektów w komentarzach. Pamiętajcie tylko o kilku zdaniowej instrukcji w swoim projekcie.
Obejrzałam wszystkie Wasze dotychczasowe projekty. Nie miałam szans jako myszka uciec przed kotem, bo on strasznie szybko mnie gonił. :)
OdpowiedzUsuńBrawo! Dobra robota. Czekam na Wasze następne dokonania.
Iwona Brzózka-Złotnicka
Gratuluję studia. To dobrze jak uczniowie mogą zobaczyć co zrobili i podzielić się tym z innymi. Powodzenia w dalszych modułach !
OdpowiedzUsuńBrawo ! Podziwiałam wszystko, gratulacje.
OdpowiedzUsuńNa module 2 było fajnie :)
OdpowiedzUsuń